ConsultatieWe werken enkel op afspraak. Zo hoeft niemand lang te wachten.
Zo nodig geven we uiteraard voorrang aan een spoedgeval. Indien mogelijk vragen wij u uw afspraken online te boeken. Dit blijft ook steeds telefonisch mogelijk (tussen 8u10 en 19u, liefst tijdens ons belmoment).
Nieuwe PatiëntenWe merken dat steeds meer patiënten van ver buiten Heusden afspraken proberen te boeken.
Om de kwaliteit van zorg voor de huidige patiënten te kunnen blijven garanderen, zien we ons genoodzaakt de werking strikter en meer lokaal te organiseren. Potentieel nieuwe patiënten zullen zich daarom eerst op onze online agenda moeten registreren in afwachting van onze toestemming. Bij deze beslissing zal voornamelijk met de woonplaats en de huidige praktijkbelasting rekening gehouden worden. Bestaande patiënten en (nieuwe) gezinsleden kunnen vanzelfsprekend nog steeds op ons beroep doen. We hopen op deze manier een correcte samenwerking te kunnen blijven voorzien. HuisbezoekHuisbezoeken worden gereserveerd voor patiënten die om gezondheidsredenen niet zelf naar de praktijk kunnen komen (té ziek, een (tijdelijke) handicap, algemeen slecht te been). Vraag geen huisbezoek aan "voor het comfort". Dat vertraagt de dienstverlening aan de patiënten die echt op een huisbezoek zijn aangewezen. Als het niet om een oproep wegens medische urgentie gaat, krijgen raadplegingen voorrang. Daarom bent u met een raadpleging na afspraak doorgaans sneller geholpen. Het is ook goedkoper. Want op raadpleging krijgt u een remgeldvermindering. Binnen de praktijk zijn de omstandigheden voor onderzoek en behandeling ideaal. Op de raadpleging wordt u sneller en efficiënter gediend.
U kan een huisbezoek alleen telefonisch aanvragen. Huisbezoeken worden best aangevraagd in de voormiddag tijdens de consultatie-uren tussen 8 en 10 uur. |