Algemeen Telefoonbeleid:Vanwege logistieke en praktische redenen werken wij niet met een secretariaat. Dit heeft als voordeel dat u steeds een arts aan de lijn heeft en snel geholpen kan worden. Het nadeel is dat u zo goed als steeds belt wanneer uw arts consultaties aan het doen is. Het is dus nooit de bedoeling lange telefonische gesprekken te houden.
Alle artsen beheren alle agenda’s. Dus ook bij een arts die niet uw voorkeur draagt, kan u een afspraak vragen bij de arts van uw voorkeur. U hoeft daarvoor niet die specifieke arts aan de lijn te hebben, het verder doorschakelen kost tijd en belast dan 2 artsen onnodig. Het Belmoment: Elke dag van 13u tot 14u.Om de telefonische belasting enigszins controleerbaar te houden vragen we u om zo veel mogelijk tijdens het belmoment te bellen!
Echter, bij dringende problemen of bij vermoeden van nood aan een dringende afspraak belt u best van zodra u kan, om zo de kans om u snel te kunnen helpen te verhogen. Enige uitleg en achtergrondinformatie bij het belmoment: Op drukke momenten krijgen wij soms meer dan 30 telefoons tijdens het belmoment. U begrijpt dat dit tot lange wachttijden kan leiden en dat het ook onmogelijk is om bij elke telefoon een uitgebreid gesprek te voeren. Toch vragen wij u om zo veel mogelijk tijdens het belmoment te bellen aangezien u op andere momenten veelal tijdens een consultatie belt en op die manier een vlotte werking verhindert. Waarvoor dient het belmoment dan WEL:
Waarvoor dient het zeker NIET:
|